Usługi informatyczne

Usługi informatyczne dla wszystkich firm 

Ponieważ technologia jest tak kluczową częścią codziennej działalności, wpływ jej awarii, zhakowania lub nieprawidłowego działania może być bardzo szkodliwy. Jeśli polegasz na technologii, musisz współpracować z ekspertami, którzy mogą monitorować, konserwować i chronić Twoje systemy IT.

Ekonomiczna wiedza i doświadczenie

Istnieje wiele korzyści płynących z zarządzania wsparciem IT, w tym wpływ na Twoje zyski i koszty ogólne. Zatrudnienie wewnętrznego specjalisty IT może kosztować roczną pensję plus świadczenia, jednak usługi informatyczne zapewniają Twojej firmie i pracownikom dostęp do w pełni zatrudnionego zespołu doświadczonych ekspertów, dostępnego do pomocy na miejscu i zdalnej — za ułamek kosztów. Zatrudnienie zewnętrznej usługi zarządzania IT zmniejszy koszty ogólne.

Podczas gdy szkolenie personelu w zakresie specjalistycznych umiejętności może wydawać się oczywistą odpowiedzią, w rzeczywistości mogą oni użyć tych umiejętności tylko raz lub dwa razy. Zlecając zarządzanie oprogramowaniem i infrastrukturą cyfrową działowi wsparcia IT, zyskujesz dostęp do całego zespołu posiadającego specjalistyczne umiejętności i wiedzę, oszczędzając Twoje pieniądze, a także dając Twoim pracownikom czas na skupienie się na swoich zadaniach.

Elastyczność i wsparcie

Wiele usług wsparcia IT oferuje realne plany płatności, które mogą zapewnić elastyczność Twojej firmie, a także niezobowiązujące umowy krótkoterminowe na usługi na miejscu i/lub zdalne. Dostępne zarówno w ciągu dnia roboczego, jak i (w zależności od umowy) po godzinach pracy, wsparcie 24/7 oznacza, że ​​możesz mieć pewność, że Twoja firma skorzysta na ciągłości działania przy minimalnych przestojach.

Większość usług zarządzania IT oferuje pakiety z wieloma różnymi usługami, od pomocy w łączności z Internetem po pomoc w chmurze. Zlecenie usługi zarządzania jednemu zespołowi zapewnia pracownikom jeden punkt kontaktowy w przypadku problemów technicznych, a jednocześnie zapewnia firmie korzyści wynikające z centralizacji, a wszystkie aplikacje, usługi cyfrowe i serwery są zarządzane w ramach jednej, łatwo dostępnej przestrzeni . Łatwy dostęp poprawia wydajność i produktywność Twoich pracowników.

Odzyskiwanie danych po awarii

Odzyskiwanie po awarii to proces, w którym w przypadku katastrofy lub cyberataku Ty i Twoi pracownicy uzyskacie dostęp do infrastruktury cyfrowej i usług cyfrowych oraz odzyskacie kontrolę. Chociaż nikt nie może przewidzieć katastrofy, posiadanie dokładnego planu jest absolutną koniecznością, szczególnie w obliczu pandemii Covid-19.