Pozycjonowanie stron w Częstochowie – czym jest funkcja SERP?
Wyszukiwarki zarabiają na reklamach. Ich celem jest lepsze rozwiązywanie zapytań wyszukiwarek (w ramach SERP), utrzymanie powracających wyszukiwarek i dłuższe utrzymywanie ich w SERPach. Niektóre funkcje SERP w Google są organiczne i mogą na nie wpływać SEO. Należą do nich polecane fragmenty (promowany wynik organiczny, który wyświetla odpowiedź w polu) i powiązane pytania (czyli pola Ludzie też pytają).
Dynamiczne wyniki wyszukiwania
Obecnie strony wyników wyszukiwania – często określane jako „SERP” – są wypełnione zarówno większą liczbą reklam, jak i bardziej dynamicznymi formatami wyników organicznych (zwanych „funkcjami SERP”) niż kiedykolwiek wcześniej. Niektóre przykłady funkcji SERP to polecane fragmenty (lub pola odpowiedzi), pola Ludzie też pytają, karuzele obrazów itp. Wciąż pojawiają się nowe funkcje SERP, napędzane głównie przez to, czego ludzie szukają. Zobacz stronę eksperta: https://mateusz-kozlowski.pl/pozycjonowanie-czestochowa/.
Na przykład, jeśli wyszukasz „pogoda w Częstochowie”, zobaczysz prognozę pogody dla miasta bezpośrednio w SERP zamiast linku do strony, która może mieć taką prognozę. A jeśli wyszukasz „pizza Denver”, zobaczysz wynik „pakiet lokalny” złożony z pizzerii w Denver. Wygodne, prawda?
Wyszukiwarki zarabiają na reklamach. Ich celem jest lepsze rozwiązywanie zapytań wyszukiwarek (w ramach SERP), utrzymanie powracających wyszukiwarek i dłuższe utrzymywanie ich w SERPach. Niektóre funkcje SERP w Google są organiczne i mogą na nie wpływać SEO. Należą do nich polecane fragmenty (promowany wynik organiczny, który wyświetla odpowiedź w polu) i powiązane pytania (czyli pola Ludzie też pytają).
Dlaczego SEO jest ważne
Podczas gdy płatne reklamy, media społecznościowe i inne platformy internetowe mogą generować ruch na stronach internetowych, większość ruchu w Internecie jest napędzana przez wyszukiwarki. Bezpłatne wyniki wyszukiwania obejmują więcej cyfrowych nieruchomości, są bardziej wiarygodne dla doświadczonych wyszukiwarek i uzyskują znacznie więcej kliknięć niż reklamy płatne.
SEO jest również jednym z niewielu kanałów marketingu online, który po prawidłowym skonfigurowaniu może nadal przynosić zyski w czasie. Jeśli dostarczysz solidną treść, która zasługuje na pozycję w rankingu dla właściwych słów kluczowych, ruch może z czasem rosnąć jak śnieg, podczas gdy reklama potrzebuje ciągłego finansowania, aby kierować ruch do Twojej witryny.